Darmowe treningi fitness oraz zajęcia ruchowe przez całe lato w wejherowskim parku

Poniedziałek, 22 Czerwiec 2015
Wejherowo

Prezydent Miasta Wejherowa Krzysztof Hidebrandt zaprasza wszystkich mieszkańców lubiących aktywnych tryb życia na „Aktywne soboty w wejherowskim parku” czyli bezpłatne treningi fitness oraz zajęcia ruchowe.

Zajęcia odbywać się będą pod okiem trenerów z Tiger Gym Wejher Park w każdą sobotę od 4 lipca do 29 sierpnia br. w Parku Miejskim im. Aleksandra Majkowskiego w Wejherowie na dolnym tarasie. Początek o godz. 10 przy małej scenie letniej w parku. Na aktywne sobotnie poranki zapraszamy młodzież, dorosłych i seniorów.

4 lipca po pierwszym wspólnym treningu zapraszamy wszystkich na wspólny bieg po parku, który poprowadzi znany wejherowski biegacz Marcin Chabowski. Bieg wystartuje o godzinie 11.

Plan „Aktywnych sobotnich poranków w wejherowskim parku”:

4.07- płaski brzuch + BIEG

11.07- TBC (zajęcia ogólnorozwojowe)

18.07- Zajęcia fitness „rozmiar w dół”

25.07- Zajęcia fitness „cellulit stop”

1.08 - Maraton Zumba

8.08 - Interwał

15.08 - Crosstiger

22.08 - Trening funkcjonalny

29.08 - Trening obwodowy

 

O zajęciach:

PŁASKI BRZUCH

Płaski brzuch odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń pomoże w efektywny sposób wzmocnić oraz ukształtować mięśnie brzucha oraz grzbietu a jednocześnie pozbyć się tkanki tłuszczowej w okolicach talii. Lekcja przeznaczona dla każdego, bez względu na poziom zaawansowania.

TBC (ang. total body conditioning)

Zajęcia ogólnorozwojowe, mające na celu poprawić wydolność, wytrzymałość mięśniową i koordynację całego ciała. Podczas lekcji wykorzystujemy różne przybory m.in. step, gumy, piłki i hantle, dzięki którym wykonywane ćwiczenia przynoszą zamierzone efekty w postaci silnych, mocnych mięśni, proporcjonalnej sylwetce oraz spalonej zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia polecane dla wszystkich.

ROZMIAR W DÓŁ

Trening mający na celu wzmocnienie i ujędrnienie wszystkich grup mięśniowych odpowiedzialnych za naszą sylwetkę oraz utratę nadmiernej puszystości. Umiarkowane tempo zajęć. Zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja zwiększonemu spalaniu tkanki tłuszczowej. Zajęcia poprzedzone krótką rozgrzewką (bez choreografii) i kończące się 5-cio minutowym stretchingiem.

CELLULI STOP

Zajęcia kardio połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi.

INTERVAL

Zajęcia o wysokiej intensywności (maksymalnie 95% HRMax). Poprawiają wydolność organizmu, szczególnie wydolność tlenową. Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy. Poprawiają tolerancję na kwas mlekowy. Pomagają utrzymać wysoki poziom (szczyt) wydolności fizycznej.

TIGER CROSS

Chcesz poprawić swoją szybkość, wytrzymałość, zwinność, elastyczność, siłę, równowagę i koordynację? Jeśli tak, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Trening Tiger Cross zawiera wiele ćwiczeń złożonych, które wzmocnią siłę tułowia, świetnie wyrzeźbią brzuch i spalą kalorie jak żaden inny trening. Zajęcia przeznaczone są dla osób wysportowanych fizycznie, bez żadnych kontuzji.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny imituje ruchy, które wykonujemy na co dzień. Poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę, oraz pomaga w treningu mięśni głębokich.

Komentarze
Reklama