Rumia: Premiera nowej Toyoty Auris
W Rumi i Chwaszczynie w salonie Toyoty odbyła się prezentacja nowej Toyoty Auris.
Całkowicie nowy wygląd nadwozia, zaprojektowane od podstaw wnętrze, nowa konstrukcja zawieszenia, komfort podróży jak w większych modelach, lepsze wyposażenie i niższe ceny rozpoczynające się już od 59.900zł. Tak prezentuje się nowa Toyota Auris.
Podczas premiery nowej Toyoty Auris w salonach w Toyoty w Rumi i Chwaszczynie odbyło się losowanie głównej nagrody jaką była użyczenie na weekend dla 4 osób nowej Toyoty Auris.
Nowa Toyota Auris
Porównując nowy model do poprzedniego modelu Aurisa od razu widać, iż nadwozie otrzymało bardziej wyrazisty i dynamiczny wygląd. O ile pierwszy Auris wyróżniał się wysokością kabiny, druga generacja została wyraźnie obniżona. W tej chwili Auris będzie jednym z najniższych samochodów w swoim segmencie, przez co zyska na atrakcyjności wyglądu zewnętrznego, a dzięki przemyślanym rozwiązaniom konstrukcyjnym nie straci nic z przestronności wnętrza. Obniżenie nadwozia skutkuje wyraźną poprawą aerodynamiki, mniejszym zużyciem paliwa i bardziej dynamicznym prowadzeniem.
Z zewnątrz wyróżniają się ostrzejsze kształty przednich i tylnych lamp, a sama przednia część nadwozia nawiązuje do ostatnio debiutujących modeli Toyoty: Yarisa i Avensisa. Pokrywa silnika poprowadzona jest niżej niż dotychczas, nadając całemu nadwoziu charakterystyczny, klinowaty kształt.
Po raz pierwszy w historii modelu, poszczególne wersje silnikowo-wyposażeniowe będą różniły się od siebie także elementami wykończenia nadwozia. W nowym modelu dostępnych będzie aż 5 rodzajów zderzaków i 7 modeli felg. Dodatkowo, w reflektorach przednich znajdują się zintegrowane diody LED, służące do jazdy dziennej.
Pod maską nowego Aurisa znajdą się do wyboru: dwa silniki benzynowe (1.33 o mocy 99 KM i 1.6 o mocy 132 KM), dwie jednostki Diesla (1.4 D-4D o mocy 90 KM i 2.0 D-4D o mocy 124 KM) oraz w późniejszym okresie, pełny napęd hybrydowy (silnik benzynowy i elektryczny, o łącznej mocy 136 KM). Kompaktowa Toyota będzie jedynym pojazdem w segmencie europejskich hatchbacków, oferującym aż trzy źródła napędu.