Top Secret - wiosna 2012 w Centrum Kaszuby

Wtorek, 27 Marzec 2012
Wejherowo

Wejdź do świata mody by wyrazić siebie! Marka Top Secret zachęca w tym sezonie do otwartości, akceptacji siebie i stylizacyjnych poszukiwań. Droga tych poszukiwań wiedzie przez modę, a efektem jest wyrażenie siebie przez sposób ubierania.

Zobacz również: Amatorski film krótkometrażowy - DREAMY REALITY

W kampanii Top Secret na wiosnę 2012 przed obiektywem Szymona Brodziaka stanęły trzy zupełnie różne modelki: Marzena Pokrzywińska, Dorota Czaja, Michalina Manios. Koncepcja sesji opierała się na ukazaniu ich wyjątkowych osobowości. Choć wszystkie wystąpiły w takich samych ubraniach Top Secret, Troll i Drywash zachowały swój indywidualny styl.

Marzena, rudowłosa pełna uroku osobistego dziewczyna o charakterystycznej urodzie, która wystąpiła w kampanii Top Secret przed rokiem, została pokazana jako piękna i silna kobieta ; Dorota - tancerka, aktorka - twarz marki w minionym sezonie wcieliła się w zmysłową uwodzicielkę. Dołączyła do nich intrygująca osobowość ostatnich miesięcy - Michalina, której pojawienie się w Top Model i trzecie miejsce w programie wywołało spore poruszenie.. Michalina pokazała wszystkim swoją otwartość, odwagę i to, że potrafi walczyć o swoje marzenia. W  kampanii Top Secret prezentuje swój autentyzm i niezależność..

Tym trzem, tak różnym pięknym i seksownym kobietom towarzyszy w kampanii jeden- ten sam - niepokorny mężczyzna, Hadrien Bal, co jeszcze bardziej podkreśla zmysłowy charakter sesji.

Kampania ma być inspiracją dla wszystkich, którzy chcą wyrazić siebie przez sposób ubierania ( choć nie tylko!) Prowokuje do zabawy strojem, otwartości, wędrówki po świecie mody, zarówno odważnych eksperymentów jak i spokojnych poszukiwań własnego stylu.

Taki sam cel mają działania marketingowe, które zostaną podjęte w tym sezonie.

Zobacz również: Piłkarze Gryfa spotkają się z kibicami

W świat Top Secret będą wciągały nie tylko atrakcyjne witryny salonów i okazjonalne promocje asortymentowe i cenowe zachęcające do zakupów. Bliski kontakt z klientami zapewni duża aktywność marki w internecie: kampanie produktowe zachęcające do zainteresowania kolekcją Top Secret, prowadzące do sklepu on-line kampanie i konkursy na portalach związanych z modą, urodą, life-stylem. Strategia budowania pozytywnych relacji z klientami realizowana będzie też poprzez społeczności, m.in. rozwój fanpage Top Secret na Facebooku, współpracę z blogerami i komentatorami mody.

Część zdjęć kampanii express yourself , zyskała w fotografiach Szymona Brodziaka specjalną nowoczesną formę , uzyskana dzięki efektom z innowacyjnego rzutnika Barco FLM HD20,. Zobaczymy je na początku sezonu w kampanii prasowej. Reklamy zaplanowano w tytułach liczących się wśród czytelników nastawionych na informacje o modzie i trendach, kreowanie własnego stylu. Są to Twój Styl, Elle, In Style, Glamour, Gala oraz pisma shoppingowe : Avanti i Hot.

Specjalną formę przyjmie współpraca z miesięcznikiem Claudia. Już w pod koniec lutego w sklepach Top Secret i na łamach miesięcznika pojawi się wspólna kolekcja Claudia & Top Secret. Przedsięwzięcie ma na celu wzajemną promocję obu marek. Przez miesiąc w sklepach Top Secret będzie też można kupić marcowy numer Claudii z kuponem rabatowym uprawniającym do zniżki przy zakupie ubrań z linii Claudia & Top Secret .

Do kwietniowych wydań Claudii, Avanti i Hot zostanie z kolei dołączony katalog prezentujący wiosenno- letnią kolekcję, "Paszport do świata mody Top Secret " z dołączonym kuponem rabatowym zachęcającym do specjalnych zakupów.

Wszystko po to, by klienci poczuli, że świat Top Secret pozwala im przez modę wyrażać siebie.

Komentarze
Reklama
Reda
Spotkanie z Policją w Redzie

Spotkanie z Policją w Redzie

Wtorek, 4 Sierpień 2020
Utrudnienia na Reja w Redzie

Utrudnienia na Reja w Redzie

Wtorek, 5 Maj 2020